Dag 2

Dag två gällande nya sunda vanor har gått bra! Känner att det skulle vara gott med en fika av något slag, men jag är inte supersugen. Har även ätit bra idag, frukost, lunch, proteindrink, middag och kvällsfika. Träningen gick också bra, tre bröstövningar, tre biceps och en mage.
Jag vet att jag inte får slarva med maten, för det är då sötsuget kommer. Blodsockret måste hålla en jämn nivå, annars blir lilla Lotta inte glad. Och sen så har jag läst att ibland kan törst uttrycka sig som att man känner sig sugen på något. Så det bästa är att dricka ett glas vatten först, går inte suget över får man väl ta sig en macka i stället. Inte godis och fika i varje fall.


Kommentarer
Postat av: Anton

Keep it up!

http://70sbig.com/wp-content/uploads/2013/01/bi9yk52.jpg

2013-03-07 @ 06:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0