Mjölk är gott!

Igår köpte jag en ny sorts mjölk, nämligen en med 30% extra protein. Dels för att jag har velat testa den och dels för att jag ville ha mjölk till min blodpalt igår och idag och mest troligtvis inte dricker upp en hel liter på två måltider. Den är på 500ml och 0,5% fetthalt, som lättmjölk tror jag.
Smakade precis som vanlig mjölk, men kommer inte köpa den enbart för att det är extra protein i den, utan vill jag dricka mjölk köper jag nog Norrmejeriers. Billigare och lokalproducerat!
 
 
Finns även i smak med blåbär.

Kommentarer
Postat av: Anton

Hittade ingen bra bild med/om mjölk..

http://i.imgur.com/fgIvcBz.jpg

2013-03-22 @ 02:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0