Tjejkväll

Ingenting blev som planerat igår, men det gjorde absolut ingenting då jag hade hur kul som helst!

Först var jag och Elin på gymmet mitt på dagen, min lår och vader värker idag. Sen var det bara att fara hem för att fixa sig. Jag hade planerat att ta på lösnaglar för första gången, vilket jag även gjorde. Klippte och filade till dom. Och knappt fem minuter senare tog jag lös dom igen. Jag är inte en långa naglar-tjej och sen så var det inte bästa passformen på dom. Men det får man nog ta när det är 10:- naglar.
Hann i alla fall få på ett nagellack (som ni får se senare) innan det var dags att befinna sig på ÄP för middag.

Efter att vi käkat gick vi upp till Ninnie två trappor. Spelade musik, surrade och skålade. Ingen var speciellt sugen på Kanis, så vi lyckades fixa chaufför så vi tog oss till Piteå! Och kom typ fem minuter innan det blev världens kö. Där hade vi tur!
Dansade och surrade resten av kvällen, superkul! Hittade tyvärr inga "oxfiléer", men det kommer fler chanser.

Tack tjejer för en rolig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0