118 kg!

Idag var det bendag, en mycket bra sådan! Körde riktigt slut på både rumpa och lår, härligt! Avslutar passet med PB i benpressen! För en månad sen tog jag 100 kg i benpressmaskinen. Idag kände jag att en maxning skulle sitta fint. Körde några reps på ca 80 kg, höjde till 100 och 2-3 reps. Höjde därefter till 109 kg och gjorde en reps! Ja! Det gick ju bra! Tungt, men jag tänkte att va fasiken, jag testar 118 kg också. Brukar alltid dra sätet till 2:an, nästan så nära plattan man kan komma, men inför 118 kg så flyttade jag bak sätet till 3:an. Satte mig och tog i så jag nästan sket ner mig. Det gjorde jag inte, men med en hårsmån från att inte orka så fixade jag ändå dom där 118 kg! Kändes riktigt gött må jag säga!
 
Nu ikväll är benen och rumpan lite småsega, men vad annat kan man vänta sig?! Nu gör jag som alla instafitspo-konton och lägger upp en bild på mina urläckra lår, med avslutningen:
 
My quads are popping!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0