Torsdag 19 september

Klockan ringde kl 6, men denna gång kunde vi inte ställe om den och sova vidare. Utflykt var planerat och innan den skulle vi hinna ta kort på soluppgången. Och eftersom den går upp mellan 6 och 6:30 så var det bara att kliva upp.
 
Målet för vår lilla utflykt var en kyrka mamma hade sett ut på kartan. Förra året var vi upp till en liten kyrka nästan 200 trappsteg upp. Nu skulle vi gå åt motsatt håll och försöka hitta en kyrka. På väg dit blev mamma lite skrajsen då det pangade en del, ju närmare vi kom kyrkan ju mer small det.
Kyrkan var liten och inte den finaste kanske. Tog några snabba kort innan vi skyndade oss därifrån, det kändes verkligen som att man stod mitt i ett skottdrama!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Så fort jag hade trosor på mig som inte gick lika långt ner som mina bikinitrosor skrattade mamma åt mig. Förstår inte alls varför..!?
 
Solade hela dagen och på kvällen köpte vi sallad och bröd på PA Bakery och åt middag hemma, såg film och sa sedan god natt vid 22.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0