Legday

Kl 10 var jag på gymmet för ett benpass. Körde bara maskiner idag för att känna mig lite säkrare då ryggen inte är 100% bra än. Känner inte av den om jag inte gör något speciellt, men en felvridning eller så kan ju göra det värre igen. Så lite lugnt får man ta det.
 
Körde ändå rätt tungt idag, brukar sällan göra det då jag kör ben. Medan jag satt i benpressen fick jag för mig att testa hur tungt jag kunde lyfta, eller trycka. Gjorde två reps på 100kg, så det får jag väl känna mig rätt nöjd över! Dels pga att jag är rädd om ryggen och dels för att jag som sagt inte brukar köra så himla tungt. Får väl se på några veckor om man tar lite tyngre då.
 
Gjorde världens torraste lunch. Hade tänkt göra proteinplättar, men så kom jag på att jag inte hade någon banan hemma. Hm.. Då vispar vi ihop två stora ägg med 1 dl proteinpulver och en skvätt vatten. Torrt och tråkigt blev det, så snälla ni, testa aldrig på det!
 
Bäst att ta en dusch och göra sig anständig innan jag ska iväg och jobba långkväll. Inte ofta det händer en vanlig vardag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0