Tisdag 17 september

Planen var att börja morgonen med lite träning, men jag var alldeles för trött så efter att ha dragit oss ett tag blev det slutligen frukost och vid 9 gick vi ut. Första anhalten blev ett supermarket för att köpa mer sololja, nu kände vi oss redo för det! Dumt gjort, för när vi kl 13 kom upp på hotellrummet var vi brända. Vi tackar vår "lyckliga stjärna" över att det mulnade till på eftermiddagen, så vi kände oss inte tvingade att ligga i solen. Medan mamma gick ut och köpte lotion mot brännskador gick jag ner och hämtade upp alla våra saker från stranden, så la vi oss under ett parasoll vid poolen i stället.
 
Tröstebilar mot solsvedan.

Åt middag hemma på balkongen i form av köttbullar i tomatsås och spagetti. Sedan gjorde vi oss i ordning och gick bort till Neat feet där vi unnade oss en pedikyr.
 
 

 
På väg till pedikyren stötte vi på en söt figur. Och på väg hem stannade vi för en frozen yoghurt. Väl hemma fick mamma skrubba mina fotsulor, jag var tvungen gå barfota hem då nagellacket på tårna fortfarande var lite kladdigt då vi skulle gå därifrån. Hon som fixade fötterna på oss sa att mina foppaskor var värsta tänkbara för mina tår just då. Så då blev det barfota hem.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0