Torsdag 12 september

Denna morgonen kände vi oss så hurtiga att vi steg upp 8 för att köra lite hemmaträning med våra gummiband från Gekås! Sedan åt vi förstärkt frukost med ägg och vattenmelon. 10 var vi nere på stranden och solade i 3h innan vi gick upp för lunch. Jag tog mig en snabbdusch för att bli av med salt och sand och för att bli lite avkyld. Tillbaka ner på stranden efter lunchen och där låg vi fram till ca 16:30. Blev att tvätta lite och sen mysa på balkongen innan det var dags för middag.
 
 

Fick den här snygga sport-bh brännan denna dagen, trots att jag inte solade i sport-bh. Fick nog lite färg på mig då vi var på Tjejmilen 5 dagar tidigare, för då satt jag ute i solen i sport-bh. Den kom krypandes fram först nu!
 
Middagen intogs på Split, vilket är hotellets restaurang och som tidigare hette Prince, en av våra favoritrestauranger! Även här kunde vi sno lite wifi och vi hade sån tur att det räckte upp till vårt hotellrum! Så nu kunde vi snika wifi varje dag från hotellet!
Middagen ja, den bestod av en tallrik med halloumi som vi delade på till förrätt och sedan åt mamma souvlaki och jag pasta carbonara. Mycket gott och mättande!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0