Komedier

Jag och mamma har sett två komedier sen vi kom ner till Cypern. Den första såg vi för några dagar sedan vilket var Hangover Part III, eller Baksmällan 3 helt enkelt. Den var inte alls så bra som man hade kunnat hoppas på. Ettan är ju jättekul, tvåan är jag inte säker på att jag har sett och har jag sett den kommer jag inte ihåg något utan av. Så har ingenting att jämföra med där. Men att kalla den här, tydligen sista filmen, för Baksmällan 3 är lite fel. Dom är aldrig bakis och har inte festat något. Utan det är lite av en uppföljare till lite av vad som hände i andra filmen, uppfattade det då så. Helt okej film att se om man sett dom tidigare två, men jag skulle nog inte se den igen. Visst, några skratt får man sig, men det är för att den är rätt ful på vissa ställen.
 

Den andra filmen har vi sett nu ikväll och var en film med Adam Sandler och Andy Samberg, killen från filmen Hot Rod (vilket är sjukt ful men kul) och The Lonley Island. Det var också en rätt ful film, men oj vad rolig den var! Vid ett ställe skratta jag så mycket att jag fick mamma att börja skratta åt mig! Helt klart värd att se om ni är på det humöret, är en del snusk med (typ barnvänligt snusk) och det blir rätt tokigt ibland! Men ett klassiskt lyckligt slut får den ändå! Förstås!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0