Uggligt värre

I torsdags var det tjejkväll här på byn och redan i onsdags hade jag följt mamma in på Blommor & Ting och råkat se finaste ugglorna ever! Och när dom inte alls var dyra så hade jag tänkt slå till. Tur jag väntade en dag med att köpa dom för jag kom på att jag har presentkort liggandes hemma jag fått som julklapp av kommunen tidigare år. Så med ett av presentkorten fick jag dessa två ugglor plus denna söta mugg. Och fem kronor kvar på presentkortet! Inte illa! Och nöjd är jag! Ugglorna fick hederplatsen i hallen och muggen ska bli min nya temugg, hade tänkt försöka börja dricka en massa nyttigt te nu under hösten.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Caroline Nilsson

Älskade ugglor! :D

2013-10-03 @ 11:09:57
URL: http://nilssonphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0