Ugglor i mossen

Det har visats många ugglor här i helgen. Och några fler ska det bli! Igår visade jag ugglorna som flyttade in i hallen och min nya uggletemugg. Tidigare idag visade jag mina naglar jag gjorde igår, ugglor i färgglada färger. Och nu ska jag visa upp två andra ugglor som finns i min ägo. Först och främst så köpte jag två nya mobilskal i somras då jag var på Gekås, ett där det stod "Jag kom Jag såg Jag fyndade Ullared". Sen köpte jag även ett silverglittrigt med... En uggla på! Har inte använt det förän nu i veckan. Sedan så fick jag nya uggleörhängen av mamma då vi var i Stockholm för tre veckor sen. I exakt samma stil som skalet.
Igår då jag var iväg på tjejkväll hos Elli så hade jag 7 ugglor på mig, höll på bli en åttonde, men halsbandet fick hänga kvar hemma. Blev alltså två ugglor i öronen, en på mobilen och fyra på handen! Älskar ugglor!
 
Mobilskal från Gekås.
 
Örhängen från Gina Tricot.
Jag igår med alla mina ugglor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0