Vardag igen

Ja, imorgon börjar vardagen om igen. Sitter på Arlanda just nu och väntar på flyget hem. Känns trist att lämna ett land med 30 gradig värme mot regn och knappt hälften så varmt. Men man måste.

Imorgon är vardagen igång igen, men jobbet får faktiskt vänta två dagar, väldigt skönt med en mjukstart! Så blir att göra en massa nyttigt imorgon, har tvättid mellan 12-16, det ska handlas och fyllas upp i kylen så jag slipper svälta, jag ska runt halva byn och göra lite ärenden och så ska jag se en massa tv! Har några timmar inspelat på boxern nu efter 18 dagar hemifrån. Blir nice! Jag gillar serier!

Helst av allt vill jag kramas med Baby, men det måste jag vänta en vecka till på. Tyvärr.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0