Vila

Sådär ja, då har man gjort sitt sista löppass innan Tjejmilen på lördag. Milen hamnade idag på 56:19 min! 28 sekunder snabbare än i onsdags.
Nu blir det att vila fram tills på lördag. Eller fredag kanske man måste säga, för vi lär ju gå ganska många kilometrar i Stockholm på fredag! Men inget mer springande innan lördag i alla fall!
 
Löprundan gick riktigt bra måste jag säga, åtminstone andra halvan. Jag får nästan jämt ont/kramp i höger smalben, är nog benhinnan som spökar. Men nu ska benen få vila i flera dagar och så ska jag be mamma om benmassage. Då jag kommit nästan till Hundberget var jag på väg att stanna och försöka stretcha ut smalbenet, men i stället höjde jag blicken och tog fäste på reflexpinnarna, tryckte fram bröstkorgen och bara sprang. Och tjofaderittan så kändes inte smalbenet så mycket längre!
 

Nu är det bäst att hoppa i duschen, för jag tror jag får prinsessbesök om ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0