Arla morgon

Då har man varit vaken i 4 timmar redan. Vaknade vid 3:15 och somnade aldrig om. Kanske inte optimalt då jag hade tänkt fara på midnattsmässan i kyrkan 23:30 ikväll.
 
För det första hade jag lite svårt att somna igår kväll, något jag inte har haft problem med sista tiden. Vid 22:30 brukar jag slockna som en klubbad säl. Sen brukar jag nästan alltid vakna mellan 2-4 för att gå på toa och somnar sedan om på två röda. Men inte i natt/morse. Låg fram till 4 och försökte somna om, men det gick inte. Började blippa med mobilen och blev lite trött, så jag la snabbt ifrån mig den. Men när klockan var 4:20 var jag pigg och gav upp.
 
Har under dessa arla morgontimmar hunnit steka tacoköttfärs, delat upp tvätten tills ikväll då jag har tvättid, sorterat in papper i pärmar och börjat städa i hallgarderoben. Och nu blir det jobb hela dagen lång! Då får vi se när tröttheten gör sig påmind, säkert mellan 13-16 då jag är ensam på jobbet. Men då får jag väl se till att ha något att göra. Typ sortera i skåpar eller så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0