Long time no see

Haft fullt upp så har inte hunnit ta mig tid att sätta mig vid datorn. Men för egen del ska jag stapla upp vad jag gjort de senaste dagarna, så jag vet vad jag ska skriva om sen.
 
Torsdag: Jobbade. Simmade 80 längder. Kvällsöppet på byn och middag med mor.
 
Fredag: Ledig dag som spenderades bakandes. Tre varv på Åsen. Övning i Norrfjärden.
 
Lördag: Morgonpromenad med mamma i Vidsel. Göra efterrätter. Gratta Karro.
 
Söndag: Bröllopsmiddag!
 
Måndag: Hyposensbehandling. Lunch med Emma. Jobb. Kvällspromenad med Elli.
 
Idag tisdag: Morgonpromenad. Jobb. Möte. Fyra varv på Åsen. Plankan.
 
Nu blir det god natt eftersom jag ska upp tidigt på min lediga dag i morgon. Vem kommer på att man ska vara hos tandläkaren 7:10 en valborgs?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0