Springande Tjejer

Sen i våras är jag med i en grupp på Facebook som heter Springande Tjejer. Är kanske inte så svårt att förstå vad det skrivs om där, eller varför jag är med! Vi är ett gäng tjejer runt om i hela Sverige som tycker om att springa! Det roliga är att vi är av väldigt blandade åldrar, unga som gamla, snabba som mindre snabba.
För ett tag sen så kom förslaget upp om att vi skulle fixa armband till dom som ville ha och att överskottspengarna skulle skänkas till någon bra fond eller förening. Jag var i början skeptiskt till tanken eftersom banden skulle vara rosa. Dom som känner mig vet om att den färgen jag gillar minst är rosa och jag äger praktiskt taget ingenting som är rosa. Men så tänkte jag om och tänkte rätt, för vem vill inte göra en god gärning liksom?!
Idag kom det ett brev med posten...
 
Så här sitter jag nu med ett rosa armband på handleden. Och jag ska bära det med stolthet! Men mycket mer rosa än såhär ser ni nog inte på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0