Veckans andra intervallpass

Jag och Elli hade planerat att springa backintervaller på Åsen i em. En halvtimme innan börjar det regna så vi slutade ut uteträningen och körde intervaller på löpbandet i stället. Hon tyckte mina tabataintervaller var lite jobbiga, men hon dog i alla fall inte som tur var!

Har bestämt mig för att köra fyra löppass i veckan, med start nästa vecka. Kommer bli två intervallpass, ett tabata inne på bandet och ett ute bland Åsen backar. Sedan blir det ett långpass i veckan samt ett kortare (och lite snabbare förhoppningsvis).

I morgon är det 8v kvar till Lidingöloppet, jag måste se till att komma ut på mina löprundor, superviktigt! Och så måste jag försöka varav löpningen med lite cykling också. Blev faktiskt 4mil på racern igår då jag cyklade från Vidsel via Vistträsk hem till Älvsbyn, ca 1h 35min tog det.

Kommentarer
Postat av: Anton

https://www.youtube.com/watch?v=OOgd9hitEAE

2014-08-03 @ 14:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0