Skidra och åter skidra

Blir mycket skidåkning nu, men det behövs! Har ännu bara lyckats samla ihop ca 33km, varav drygt 25km sen i söndags. Så det känns bra åtminstone! Nästan 13km i söndags, 5,5 km igår och 9km idag.

Imorgon blir det vila från skidorna men på fredag hade jag tänkt hinna åka lite igen.


Det här trädet såg jag redan i söndags då jag åkte skidor och idag då jag åkte förbi kunde jag inte låta bli att ta kort på den. Fattar inte hur ett enda träd har fått snö på sig på det viset?! Någon som vet? 
Trodde ju att mitt hårt drabbade knä skulle göra mer ont och bli mer blått än vad det blivit. Det syns knappt alls. Det lilla minisåret Som jag inte ens visste att jag hade fått däremot, det har gjort ont! Och det syns kanske med tanke på blåmärket som har trätt fram. Är dessutom lite bulig just där. 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag önskar verkligen att jag skulle gilla längdåkning, för det låter och ser så himla härligt ut! Men så fort jag ställer mig på ett par skidor så ångrar jag mig, haha :D För dålig teknik tror jag, får satsa på skidskola för vuxna :)

2015-01-01 @ 21:45:26
URL: http://hannovsky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0