Allergisk reaktion?

Efter att ha rådfrågat sköterskan på jobbet under helgen tyckte hon att jag skulle söka hjälp på hälsocentralen angående mina utslag. Fick en skötersketid igår och dom kom inte fram till så mycket. Dom tyckte det såg ut som en allergisk reaktion, men vi har ju ingen aning om varifrån den kommer. Fick en starkare kortisonsalva utskriven, så nu blir det att smörja sig i 4 veckors tid. Jättekul... Är inte utslagen bättre om en vecka så blir det att fara tillbaka på måndag igen. Vi får väl se på fredag först vad dom i Sunderbyn säger då jag ska dit för sprutan. Kanske måste ringa och kolla innan så jag får komma, trots utslag.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tror att de brukar vara väldigt försiktiga vid förändrat hälsotillstånd då de ger sprutorna..Vet att Crille fått skippa för att han varit förkyld, så ring och kolla så att du inte åker dit i onödan :)

Svar: Jag avbokade förra tiden pga förkylning, nu fick jag avboka pga att jag smörjer med kortison. Men onsdag nästa vecka fick jag en ny tid. Hoppas hoppas!
GretaTurbo

2014-02-11 @ 23:09:05
URL: http://hannovsky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0