Efterrätt

Det är nog bara jag som äter leverbiff till efterrätt! Blev en över idag på jobbet, så efter att ha klämt i sig hela matlådan med kyckling och ris så blev det en leverbiff med svartvinbärsgelé till efterrätt! Så gott!
 

När jobbet var till ända gick jag hem och gjorde ingenting! Hade bestämt mig för att jag skulle ha en total vilodag idag, vilket känns himla skönt! Diskade när jag kom hem, men någon annan ansträngning än att ligga i soffan och sitta framför datorn har jag inte gjort.
 
Lyxade även till mellanmålet idag, blev bananmilkshake! En banan, 2 dl mjölk, lite zerosocker och en gnutta vaniljpulver. Mixa allt väl och så slurpar man i sig det med sugrör! Man får försöka göra de enkla tråkiga saker lite roligare ibland! Även fast det bara är tisdag.
 
  
 
Nu ska jag ta och läsa lite i min bok innan det blir Renées Rubriker kl 22.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0