För tajt

Sitter här och väntar på Elin. Har mina svarta jeans på mig, det är inte kul. Jag har verkligen jäst ut sista tiden och det är en plåga att sitta i dessa jeans. För knäppa upp knappen är ju lite skämmigt.
Så nu har jag bestämt mig för en sak. Jag ryms helt enkelt inte i mina älskade svarta jeans längre. Så efter ikväll ska dom slängas i tvättkorgen, när dom är tvättade ska dom hängas in i garderoben och sen ska dom inte på förän tidigast om en månad! Jag hoppas jag har ändrat kroppen lite tills dess, vill gärna ha med mig dom då jag ska ut på äventyr. Och ryms jag inte i dom då så får det blir först om 17 veckor dom åker på, alltså i slutet av maj då tävligen är över. Suck... Trodde aldrig jag skulle bli en sån som inte kommer i sina vanliga kläder längre, men nu har det gått så långt.
 
Mycket skidor, löpning, cykling och simning. Och mycket styrketräning också förstås! Det får bli min melodi! Väntar med spänning på träningsschemat så man får börja planera!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Dom kanske bara har krympt i tvätten med tiden! tror inte du blivit så stor att du inte kommer i dom :p

Svar: Dom har inte krympt i tvätten, jag lovar! Men om några veckor hoppas jag komma i dom utan svårigheter!
GretaTurbo

2014-02-02 @ 18:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0