Prickig korv, någon?

Redan i fredags kväll så började det klia lite på min arm, upptäckte några små prickar. Inget allvarligt tänkte jag, det försvinner nog snart. Igår när jag steg upp fanns det knappt några spår kvar av dessa prickar. Men så igår kväll så började det klia och så fort jag kliade blossade halva underarmen upp i en massa prickar! Och nu på morgonen såg det ut så här:
 
 
Ingen aning om vad det kan vara och det liar inte speciellt heller. Det kliar mest bara då jag rör vid det. Ser nästan ut som soleksem eller liknande. Vissa prickar ser ut att ha en liten prick i pricken, om ni förstår vad jag menar. Undrar vad det är.. Inget farligt säkert, jag lider inte av det direkt.
 
Nåja, en film sedd (Nobels testamente), kanske man skulle svida om till mjukiskläder i stället för pyjamasen. Och så kanske man skulle städa upp här lite.
 
Måste även göra dagens dos av burpees! Trots hosta!

Kommentarer
Postat av: Anton

Jobbigt det är att skrapa vindrutan på morgonen..
http://imgur.com/aOnuqXY

obs, ang prikarna på din arm så börjar allt stort börjar smått.
http://imgur.com/a/tHk0O - du om några veckor! ;)

2014-02-03 @ 16:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0