Tillbaka till verkligheten

Så var det dags att återgå till jobb. Har varit skönt med fem lediga dagar men när jag satt här hemma igår började jag fundera vars dom tagit vägen. Innan man går på långledighet så verkar fem dagar som en evighet. När dessa fem dagar gått så känns det som att man varit ledig max två dagar. Så det kan bli.
 
I söndags så blev det en timmes promenad med Kim. Sedan blev det pizza och bio med Annika på kvällen. Frost såg vi i Piteå, riktigt bra film! Och bra filmmusik också! Se den om ni inte hunnit göra det än!
 
Igår följde jag Malin på gymmet på morgonen, men trots att vi körde lätt och försiktigt så var vi helt slut efteråt. Blev senare på eftermiddagen en timmes promenad med Kim igen och jag kan lova att det kändes. Var rätt trött på kvällen. Är ännu mer trött nu. Hostan har dragit igång ordentligt och när jag mitt på dagen (på jobbet) upptäckte att medicin var i princip slut så blev det att akut ringa ÄHC för förnyelse av recept. Hann på Apoteket med 15 minuters marginal innan dom stängde. Redan för två timmar sen hade jag kunnat gå och lägga mig, så trött var jag. Men har kämpat fram tills nu. Så nu säger jag god natt och så hoppas vi att man är piggare i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0