Armband

I måndags hade jag en riktigt pysseldag. Jag fick ju ett Fuck Cancer-armband av Elli då vi var och sprang Tjejmilen och mamma har så gärna vela ha ett också. Så nu när hon snart fyller år så tänkte jag att det är väl bäst att hon får ett då. Så jag beställde hem en massa pärlor och grejer så igår pysslade jag ihop inte mindre än fem armband!
 
 
FUCK CANCER!
 
Smygreklam för Min Resa Räknas. Armbandet måste ju matcha tröjan.
 
 
 
När dom två armbanden var klara var jag fortfarande pysselsugen. Så jag skrev i vår Lifestyle by MRR-grupp på Facebook om tips på bra motivations-ord. Och resultatet av det blev det här:
 
MRR (Min Resa Räknas) och mitt lagnamn Asernim (Min resa baklänges).
 
DO ONE MORE!
 
STARK, i dubbel bemärkelse!


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag vet inte riktigt hur jag hamnade på din blogg, men något fick mig att reagera när jag kom till detta inlägget. Du pysslade själv ihop armband med texten "fuck cancer" ? Hela den grejen är ju meningen att dom pengarna ska skänkas. Det är ju de armbandet står för, att man stödjer och vill stoppa cancer och att man hjälpt till. Inte att man sitter hemma och pysslar ihop det själv.

Svar: Jag förstår din tanke, absolut! Men jag har faktiskt startat upp en insamling till barncancerfonden där jag lyckats samla in nästan 3000:-. Har även skänkt pengar till barncancerfonden utöver min egen insamling, så även fast jag gjort "fel" och gjort mitt eget armband så visar fortfarande armbandet att jag hjälper till. Eller?
GretaTurbo

2014-11-10 @ 09:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0