Bättre start än slut

Ja, jag hade en rätt trist nyårsafton. det hela började redan måndagkväll på jobbet. Jag var konstig i magen och sen jag kommit hem från jobbet fick jag slutligen gå på toa. Mer än så blev det inte, men magen var fortfarande i olag så det blev en sjukskrivning på nyårsafton. Och när jag på kvällen fortfarande inte kände mig hundra vågade jag inte riskera något och sjukskrev mig även nyårsdagen. Hejdå storhelgsOB och fin lön... Men igår när jag vaknade var jag i tipptopp form! Så typiskt. Hade ju kunnat jobba. Men då man inte vet vad det beror på är det bättre att ta det säkra före det osäkra, speciellt då man jobbar med gamla och ibland sjuka människor. Tänk om jag hade haft magsjuka och kom dit och smittade någon, inte bra! Men nu blir det inte mer jobb förän på måndag, har bytt bort idag och sen har jag semester i helgen! Skönt!
 
Hel otroligt hur mycket jag har sovit sista veckan! Förra helgen sov jag till 9 och 10 på morgnarna och i veckan har jag sovit till 10 och 10:45! Galet för att vara jag! Men skönt!

Kommentarer
Postat av: Anton

http://www.youtube.com/watch?v=kGY0wl_SGBE

2014-01-02 @ 19:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0