Fina flickor

Igår var jag barnvakt en stund åt mina fina flickor medan pappan skulle till tandläkaren. Hann inte mycket mer än att borsta tänderna och ta på oss prinsesskläder innan han var hemma igen. Men jag fick stanna över lunch så trodde jag skulle få leka och mysa med prinsessorna ändå. Tji fick jag! Dom roade sig så bra själva. Fick surra med storebror i stället, det var ju inte fy skam det heller!.
 
Tingelingklänning, klackeskor, solbrillor och en kjol till håret. Så vacker man kan bli!
 
Här har vi finklänning, prinsesskrona i håret och diadem runt halsen (som knappt syns då den också är röd).

Kommentarer
Postat av: anton

http://i.imgur.com/YpNxzMG.gif

2014-01-12 @ 09:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0