Simtur

Igår kväll drog jag och Malin till Påle för att simma lite. Surrade en massa i vanlig ordning och simmade uppskattningsvis 500-600m, ca 35 minuter. Var riktigt skönt i vattnet och min kropp behövde kylas ner lite, det hettade lite varstans på kroppen efter gårdagens arbetspass. Vill di gamle sitta ute måste di gamle få de! Och jag klagar absolut inte!
 
 
Vi har så många planer jag och Malin, väldigt små och simpla men som skulle vara så himla härliga att få göra! Typ som i lördags, bara sitta ute och surra på altanen. Eller att fara ut någon kväll med båt och slänga några kast med fiskespöt. Eller bara sitta och grilla en korv vid stranden, doppa tårna i vattnet och surra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0