Besöksrekord

Fick just en chock då jag råkade slänga ett öga på besöksstatistiken. I söndags hade jag nästan 900 (!!!!!!) besökare!! Och måndag hade jag drygt 150 besökare. Nu är den nere på normalt igen men herregud alltså! Den enda anledningen jag kan komma på varför den har skenat iväg just då är för att @mrrofficial och @lifestylebymrr postade bilder och text angående min halvmara och mina resultat i Lifestyle-tävlingen. Bilderna fick rätt många likes och jag antar att folk har gått in på min instagram och där hittat min blogg. Fast det känns som att 180 likes på Instagram inte fyller upp de 900 besökare jag hade, så vars övriga kommer ifrån har jag ingen aning om alls! Någon som kanske kan veta?

Kommentarer
Postat av: Anton

Jag gjorde åxå en post på reddit.com/r/inspiration
om din halvmara lopp där jag länkade till bloggen. fick 18000 upvotes innan modarna tog ner min topic för att jag hade länkat till en blogg. (man får bara länka till bilder egentligen.) många läser bara topic istället för att faktiskt klicka på länken, men 18000 är inte dålig iaf. =)

Svar: Oj, tack! Då måste det ju vara därifrån alla kom ;)
GretaTurbo

2014-06-11 @ 13:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0