Anmälan

Ja, så var man anmäld till tre av de fyra loppen som ingår i klassikern! Varje anmälan har gjort mig pirrig, glad, förväntansfull, nervös, skräckslagen och otroligt taggad! Tänk att jag snart är där!
 
 

I söndags öppnade anmälan för Vasaloppet, men det blev fulltecknat på under 2 minuter! Fick då panik och skyndade att anmäla mig till Vansbrosimningen och Lidingöloppet då jag kom hem från jobbet. Idag kl 19 öppnade dom anmälan för Öppet Spår. Tack vare Facebook kom jag ihåg det 19:30 och anmälde mig till söndagens öppet spår.
Fy alltså, jag blir nervös bara jag tänker på det! Om några månader anmäler jag mig till nästa års upplaga av Vätternrundan, ungefär samtidigt som jag kommer genomföra första etappen i och med simningen! Det här kommer bli så kul och spännande så jag nästan kolavippar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0