London-shoppingen

Har äntligen fått tummen ur och fixat lite bilder på det jag shoppade när jag var i London. En reseberättelse kommer att komma upp så småningom.
 
Bodylotion och bodymist i doften Love Spell och trosor från Victorias Secret.

Bodybutter i dofterna jordgubbe och blåbär från The Body Shop. Uggleörhängen i guld, vingar i svart och sex nagellack med doft från Claires.
 
Träningslinne från Forever 21, träningstights från Adidas och en stickad tröja från en affär jag inte kommer ihåg vad den hette.
 

Två långklänningar från Primark.
 
Linne, strandhandduk och push-up push-in jeans från Primark.
 
Ett par tjocka vintertights, ett par bomullstights, ett par shape-in tights, träningsshorts, bh utan band, tygväska och trosor från Primark.
 
 
En Kalle Anka-body från Harrods. Trodde jag skulle bli faster till en pojke, men så blev det inte. Då får jag spara den ett tag till, kanske till mina framtida barn?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0