Nerbäddad

Efter jobbet for jag till badhuset och avverkade 80 längder på 55 minuter, vilket är 2 km! Dom första 40 längderna tog jag i och simmade så snabbt jag orkade var 10:onde längd. Dom 40 sista längderna tog jag i var 5:e längd. Så i slutet var jag rätt slut. Dessutom var det så trångt i bassängen att jag fick kryssa mellan några stycken, inte det roligaste.

Hann precis hem så kom mamma så vi åt middag snabbt, packade ihop och for till Vidsel. Där packade vi om och så for vi upp till Kåbdalis. Vi var helt slut båda två så 19:30 hade jag bäddat ner mig i husvagnet! Det är det bästa med Kåbban, man kan lägga sig hur tidigt som helst och sova ut på morgonen. Ska bli så härligt! Har dessutom fått låna ett Energy Armor-armband av en arbetskollega, så få se om jag lyckas få
Mig en sovmorgon i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0