Ny design

Har länge velat göra en ny design till bloggen, men jag har aldrig tagit mig tid för det. Förän nu! Dock blir det bara en ny header tills orken och inspirationen infinner sig för hur resten av bloggen ska se ut.
Passar samtidigt bra att berätta för hela världen vad jag har planerat i ett halvår nu. Alla dom närmaste runt omkring mig vet vad jag har i kikaren, men dom som inte känner mig så väl får veta det nu. Det är nämligen så att jag ska göra En Svensk Klassiker! Alltså, genomföra fyra specifika lopp inom loppet av en 12-månaders period! Komplett galen, jag vet! Men så sjukt spännande och framför allt utmanande!
 
Nåja, tillbaka lite till designen. En liten jämförelsebild från hur det såg ut i morse och hur den ser ut nu.
 
Tidigare idag.
 
Nu.

Kommentarer
Postat av: mamma

Snyggt ;)

2014-03-20 @ 10:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0