Härlig fredag!

Steg upp kl 6 i morse, gjorde kanelbullegröt i ugn och såg Mentalist. Planerade att ta bussen till Vidsel på fm och innan det hade jag tänkt hinna ut och springa. Men innan jag kom iväg insåg jag att jag skulle få ta en buss på em i stället. Lite typiskt att man klivit upp tidigt. "Packade" energigel, russin och vatten och begav mig ut. Broarna runt var målet och tänka sig, jag sprang hela vägen runt! Och när jag kom till Nystrand får jag veta att pappa skulle ner i ett ärende på byn så då kunde jag åka hem med han på fm! Sparade 66:- och slapp konka på en massa grejer!
 
 
Väl hemma i Vidsel bakade jag en mazarinkaka, har sett TV, ätit ryggbiff och ugnsrostade rotgrönsaker till middag, krattat och ätit massa hårdbrödmackor till kvällsfika framför TVn.
 
En bra start på min långlediga helg! Knäna värker efter 23 km på asfalt och jag känner mig mer än redo för nästa lördags utmaning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0