Longrun

Vaknade vid 7-tiden i morse men ville verkligen inte stiga upp. Så jag vände på mig och sov vidare till 9:15! Galet länge för att vara jag, speciellt nu sen jag gick med i Lifestyle by MRR. Steg upp och gjorde gröt och två mackor på hembakt bröd (recept kommer upp senare), åt det till Ullared och CSI i soffan. När klockan var 11:30 slängde jag i mig lite russin, diskade undan och drog sedan på mig löpardressen och drog ut på en lång tur.
 
 
Målet var att springa till Nystrand, till korsningen längst bort vid bron. Det gjorde jag och hela vägen hem sprang jag också! 17 km resulterade det i. Riktigt härligt! Och denna gång hade jag inte bara vatten med mig. Hade beställt hem två olika sorters energigeléer så jag tog den ena med mig plus lite russin. När jag kommit  6-7 km smaskade jag i mig gelén och drack lite vatten. På tillbaka vägen åt jag lite russin då jag hade kanske 3-4 km kvar. Jag hade fullt med energi under hela turen och den har fortfarande inte försvunnit. Tänk att man kan bli full av energi av att göra av med energi! Kroppen är rätt så fascinerande!
 
 
Så nu är frågan den, ska man ta och se lite TV eller ska man gå och lägga sig med en gång? Känner mig superpigg så tror jag kommer ha svårt för att somna. Sov ju länge i morse också så... Jag tror jag lägger mig i soffan och ser lite Halv åtta hos mig från den veckan då dom hade hälsosam mat! Har velat se det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0