Promenader

Sov till 9:30 i morse, så himla skönt! Sen gjorde jag en lite knasig grej, jag vägde mig innan morgonpinkningen och sedan efter. Blev hela 3hg lättare!
 
 
Började dagen med en 5 km promenad. Sedan lyxgrötfrukost tillsammans med Pretty Little Liars i soffan. Sedan satt jag i typ en timme och kollade igenom alla deltagare i mitt lag i "lifetsylebymrr för att hitta en manlig och en kvinnlig deltagare jag vill lägga min röst på. Det var svårt men det känns som att jag valde rätt. Då är det bara att vänta till på måndag då vi får veta vilka de 6 finalisterna är! Sedan hann jag med en 4 km promenad med Annika och nu ska jag susa iväg på kvällsjobb.
 
 

High five!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0