Fullt upp

Jag borde inte skylla ifrån, men jag gör det ändå. Jag har verkligen haft fullt upp de två senaste veckorna! Har tänkt på bloggen flera gånger men jag har inte orkat eller haft tid att sätta mig ner och skriva ordentligt.
 
Började som sagt förra måndagen med att jobba heltid, något jag inte alls är van vid. Så förra veckan jobbade jag måndag-fredag och hann vara till Luleå och Sunderbyn. I lördags hade jag folk här hela dagen på kalas och i söndags var jag i Luleå.
 
I veckan har jag jobbat, haft tvättid, varit på fotografering, varit till Sunderbyn, hade kalas hela gårdagen och idag har jag kurerat mig från min nytillslagna förkylning på morgonen och sedan jobbat em/kväll. Och nu kände jag att jag kanske måste in och skriva något, även om det inte är mycket. Ska lägga mig i soffan med ett par kanelbullar och lite julmust, tycka lite halvsynd om mig själv och se på Homeland. Så kanske jag gör något mer seriöst imorgon innan jobbet stundar. Japp, första jobbhelgen på 5 veckor!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0