Grattat svägerskan

Idag fyller svägerskan år, säger inte hur många men hennes tre barns alla fingrar räcker då inte till längre!
Då hon har jobbat idag så for jag till brorsan för att hjälpa till med tårttillverkningen. Eller assistera dom två tårtbagerskorna kanske jag skulle säga. Dom har gjort det allra medta själv faktiskt! Jag har bara sett till att dom inte har bråkat och petat ut fyllningen till kanterna. Vackrare och godare tårta får man allt leta efter!



Sen har jag fått pussa lite på den allra minsta också. Man kan inte tro hon bara är 8 månader så bra som hon går! Helt galet alltså! Går helt utan problem, vänder sig om, sätter sig ner och ställer sig upp lika fort igen. Älskade ungar! Fasters flickor!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0