Källbacken

Idag jobbade jag mitt första skift på min nya arbetsplats. Det har gått bra, tror jag då! Är då ingen som hunnit klaga på mig än. Och jag hoppas dom slipper det i framtiden också!

Är lite ovant att jobba 8h arbetsdag och ha 60min rast på det, är van något kortare skift och bara 30min raster. Men jag har en plan som lyder som så att jag ska ut och promenera på mina raster! Med mina bungypumpstavar dessutom! Perfekt träning inför längdsäsongen! Mina kvällsskift har bara 30min rast, så då tänker jag att man sätter sig och läser en bok. Eller bloggar! Nu när man har ny telefon och dubbelt så mycket surf som innan!

Undrar ni vad jag tycker om mitt nya jobb då? Kan återkomma då jag vet det själv! Är svårt att säga nå efter en dag, men det kommer nog att bli jättebra! Själva arbetet är ju som detsamma vars man än är, det är personerna och allt runt omkring som ändras. Och att jobba på ett riktigt korttids kommer bli något nytt att lära sig! Fyrklövern (som jag jobbade på tidigare) är mer som ett långtidskorttids, så man växlar inte gäster lika ofta. Men det ska bli spännande och lärorikt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0