Min värld är vacker!

Hade fått höra att det snöade igår kväll, men hemma hos mig så snöade det inte då jag la mig. Men i morse var det minsann alldeles vitt ute! Och det snöar fortfarande! Åh, lycklig blir Lotta! Snö gör verkligen världen så mycket vackrare! Jag hoppas att den stannar! Men vilken förstasnö har någonsin stannat?
Tur man jobbar hela helgen så man inte behöver bilen, för den har sommardäck än! Måste ta mig till Vidsel till veckan för att byta däck. Speciellt om snöandet fortsätter!
 
En stor tummen upp för snön!

Kommentarer
Postat av: Siri

Åh vad mysigt! Hellre snö än regn o blött :D

Svar: Ja men självklart! Så fort sommaren är över vill jag ha snö, och när den väl börjat smälta på våren kan det få bli sommar direkt!
GretaTurbo

2014-10-10 @ 12:57:41
URL: http://sirinilsson.se/
Postat av: Andreas

Du verkar vara en väldigt rolig och intelligent person!:) Att du är fantastiskt vacker gör inte saken sämre..

2014-10-11 @ 11:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0