Ny hårfärg

Igår fick jag äntligen fixa till riset till hår! Insåg när mamma började klippa i håret att det inte är klippt nå sen vi var i Turkiet, vilket var i mitten på juni! Så det är drygt 4 månader sen! Inte konstigt att det var lite nötta toppar då! Sen gjorde ju blekningen i början på juli sitt också, halva håret framme vid ansiktet har nog aldrig varit i så dåligt skick förr! Det blev bättre med lite toppning och en intensivtoning, men helt bra blir det ju aldrig. Inte förän det klipps bort helt. Men så roligt kan vi inte ha! Då skulle jag vara tvungen att klippa en mycket konstig lugg! I och för sig har jag funderat på lugg, men jag orkar inte styla den varje dag! Så det får allt vara hellångt ett tag till.


Här syns den blonda risiga kalufsen och så den lite kortare och nästan helt naturliga mörka färgen. Halva håret är ju faktiskt min naturliga hårfärg och toningen gjorde nederdelen på håret i nästan exakt samma färg! Så det känns bra! Bara se hur länge färgen sitter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0