Cykelträningen är officiellt igång

Ja, nu måste jag nog säga att cyklingen officiellt är igång! Gångstigarna håller på att sopas rena, vädret verkar ha vänt mot det varmare hållet och jag har avverkat två pass ute under helgen! Vilket innebär totalt 16mil ute sen förra torsdagen! Bara 84mil kvar innan det är dags.


Och som ni kanske ser så har min GPS/puls-klocka äntligen kommit! Beställde en för två veckor sen och den kom i torsdag. Så invigde den i helgen under mina cykelturer.
Lördagmorgon cyklade jag till Vidsel på 1:37, igår cyklade jag hem på 1:11! Men medvind och nerförs gör rätt mycket. Och mellan allt detta så har jag burit möbler och kartonger för glatta livet, så har fått min beskärda del av styrketräning i helgen också.

Lördagens cykeltur till Vidsel.

Idag har jag vilat från cykeln men gjort ett litet corepass på rasten idag. Imorgon blir det en cykeltur, frågan är bara hur långt och åt vilket håll? Borde göra intervaller men vet inte om det är enklare att göra dom inomhus och kanske på gymmets cykel än ute på min egen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0