Inte nu va?!

Man har ju en fantastisk timing! Hade planerat en lugnt och lite längre skidtur idag, så skulle jag vila två dagar innan Andörjan på söndag.
Vaknade dessvärre med halsont i morse. Det gör bara ont på ena sidan i halsen och bara då jag sväljer. Men jag riskerar ingenting så det blev vila idag. Mår i övrigt helt toppen så förstår inte varifrån det kommer?!

Jag sprayar coldzyme, dricker te och vatten och smaskar zyx. Jag hoppas innerligt att det är borta senast lördag morgon!
Många säger att har man feber eller ont i halsen ska man absolut inte träna! Medan andra hävdar att har man ont i halsen men mår bra i övrigt så kan man träna. Nu räknas väl inte ett 40km långt lopp som vanlig träning, men jag behöver ju inte åka gärnet. Jag får väl satsa på att bli sist! Fast, det har jag ju som satsat på tidigare också. Jag och svägerskan slåss ju som om sistaplatsen! Typ.

Nä men, hoppas jag vaknar imorgon med snäll hals. Skidorna är då inlämnade på vallning idag så imorgon efter jobbet får jag hämta dom. Jag hoppas du hör det halsen! Bli frisk, för jag planerar att åka skidor. Då får du vara med eller ej, jag bryr mig inte!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0