Kvällen innan

Ja, nu är det inte många timmar kvar till start! Har nog fortfarande inte riktigt fattat det än, att jag i morgon ska åka 9 mil skidor! Jag ska åka Vasaloppets öppet spår! Sånt som bara andra, tokiga människor gör. Nu är jag själv en av dom!


Idag har vi varit i Sälen för att hämta ut nummerlappar och langningspaket, lämna skidorna på vallning och shoppa lite Vasaloppskläder. 

Nu är klockan 20:30 och alarmet ringer före 3! Jag fattar inte hur vi ska vara så få i oss frukost vid 3:30 och sedan dricka 7 dl kolhydratsdryck fram till kl 6 ungefär. Starten går 7:00 och vi hoppas kunna vara i så god tid att vi får starta hyfsat långt fram i ledet.

Wish me luck och så ses vi på andra sidan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0