Nya smaker ingen hit

Har under veckan testat på två nya smaker.
Den första var Läkerols nya pastill med smak av salt karamell. Vilket var en stor besvikelse. Den smakade vid första smacket karamell, sen övergick den till att mest smaka lakrits, eller en blandning av lakrits och lite karamell. Och läser man på baksidan på innehållsförteckningen så innehåller den både salmiak och lakritsextrakt. Och fläderblomsextrakt, vad då den tillför i det hela. Så jag blev riktigt besviken.


Den andra grejen jag smakade var Maabous nya chokladkaka med bitar av Japp i. Nu är jag ingen storätare av just Japp, men det går absolut ner. Fast just den här chokladkakan var inte heller någon hit. Jappbitarna är goda och så, men det är som att hela chokladen får en konstig smak, men jag vet inte av vad. För jag kan inte säga att det är Japp-smak på det hela.

Nä, tummen ner för båda dessa nyheter. Kom med något bättre bästa gång! Typ, en chokladkaka med geléhallon i eller så! Typ som Ploppen som fanns med smak av geléhallon, den gillade jag skarpt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0