Fyndat träningsgrejer

Vi var iväg till Storheden idag för att göra lite ärenden. Då vi var in på XXL hade dom kampanjpris på 2XU tights, endast 599:-! Var grymt sugen att köpa ett par men fanns bara i svart och silver och det var jag inte så sugen på. Så det fick vara. Köpte i stället två energigeléer för mina långpass på skidor, ett par tunnare ullstrumpor att ha till vardags (i stället för mina "gummi"strumpor som mamma säger, vilket är vanliga bomullsstrumpor) och värmekuddar att ha i pjäxorna vid längre och kallare skidturer.


Sedan var vi in på Stadium Outlet, jag hade tänkt titta på en väst. Ut kommer jag i stället med ett par lila 2XU tights! Där kostade dom endast 499:-! Kunde inte låta bli, älskar lila! Och när ordpriset ligger på 1300:- så är det ju som hittat!

Imorgon blir det nog en sväng på Team Sportia, få se om jag hittar en väst där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0