Samlar mil

Jag åker och åker. Och så åker jag lite till. Dagens tur blev den längsta, inte i tid men i sträcka! Glatt överraskande var det att se hur snabbt jag hade åkt, då det inte alls kändes som att det gick så snabbt. Har fortfarande inte glidvallat om skidorna, något jag borde ha gjort för länge sen. Men kanske i morgon eller på måndag. Annars får jag nog lämna in dom så det faktiskt blir gjort! Och så börja använda en sorts glidvalla jag skulle få låna av Christian. Man stryker på den inför varje tur typ. Låter rätt praktiskt!


9 pass på dessa två veckor som året varat har blivit 13 mil! Om man jämför med decembers futtiga 7 mil så är det ju helt fantastiskt bra! Blir intressant att se vad övriga två veckor kan komma att resulteras i!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0