Tid för vila

Just nu ligger jag i skidvila. Söndag var en planerad vilodag eftersom jag var på fest och faktiskt drack i lördags! Det var jobbigt att inte få fara ut och åka i söndags då det var sådant toppenfint väder!


Igår blev också till en vilodag då jag hade fått en massagetid direkt efter jobbet. Hon masserade ut några knutar och tryckte lös några upphakningar. Det är bra att gå till en massör ibland, för även fast man inte känner att man har ont så hittar dom saker som borde rättas till. Hon hittade två eller tre ställen längs ryggraden där det gjorde jätteont då hon klämde där. Så tryckte hon till ryggen och vips var det borta! Så det var välbehövligt!


Idag fyller världens bästa mamma år så efter jobb blev det kalas i Vidsel. Hade funderingar kring om jag skulle fara ut och åka nu ikväll eller inte, men efter att ha ätit en semla för mycket så mår jag inte bäst just nu. Det blir alltså vila idag också. Men jag intalar mig att kroppen behöver några dagars sammanhängande vila. För då är kroppen redo för massa skidåkning i helgen i stället!

Imorgon hoppas jag hinna ta mig ut, om inte innan så efter jobbet. Men då får det bli en snabb tur eftersom lyset släcks 22:30.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0