En dag kvar

Vi lämnade Älvsbyn kl 17 igår och var framme i Vansbro kl 4 i morse. Sov eller försökte sova fram tills kl 9 ungefär. Då blev det dags för frukost och ett besök på ICAs kundtoalett för en uppfräschning. Sedan gick vi bort till målområdet där alla mässutställare och Team Sportia-tältet finns. Hämtade ut nummerlappspaketet och sedan började shoppingen. Vi var där länge, provade shorts, baddräkter, tights och annat som är lite hemligt för tillfället. Sedan var klockan redan efter 13 och det blev dags för lunch. Hör och häpna men jag åt helt vegetariskt! Västerbottenpaj med rostade rödbetor och tomat. Gott! Sedan gick vi och tittade då första simmarna i Vansbro Halvsim kom i mål.



Vid 15-tiden började vi bege oss mot bilen och vidare mot Johannisholm där vi ska bo för natten. Checkade in i stugan Blåmes, bar in grejerna och sedan gick vi flickor ut i solen en stund. Var lite besvärligt med alla knott och det  känns nu.

Dusch, middag och surr innan vi nu har lagt oss. Vi är nog alla lite trötta efter en halvtaskig natt i bil, man sover gott i bil men inre en hel natt i sträck!

Upp 7:30 imorgon för frukost, städ, packning av bil och iväg till Vansbro.
Jag startar 12:18 och Zara 15:03. Jag är fortfarande inte frisk men simma ska jag och jag ska dessutom försöka slå min farbrors tid. Inte bästa förutsättningarna då man varit sjuk i 1,5 veckor och har slemhosta, men har märkt att så fort jag är utomhus blir hostan bättre än om jag är inomhus. Så det är ju positivt i alla fall! Dessutom är vattnet uppe i 18 grader, så tror absolut att det kommer bli en härlig simtur! Håll tummarn för oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0