Kvällen innan avfärd

Sådär ja. Då tror jag att jag var packad och klar. Imorgon efter jobbet börjar vi rulla ner mot Motala. Resväskan ligger packad men öppen här i vardagsrummet, det är några saker som inte är nerpackade än för att det inte hade hunnit torka. Så det får jag packa ner imorgon bitti.
Tänkte att jag skulle ha gott om plats i min stora resväska att packa ner Gekås-shopping i, men där kommer det inte rymmas mycket utöver min packning! Vet inte riktigt vad det är som tar plats, men jag skyller på cykelhjälm och cykelskor. Trodde inte alla cykelgrejer och kläder skulle ta så stor plats men det gör det. Nåja, tur inte själva cykeln ska packas ner i resväskan!
 
Jag borde gå och sova nu eftersom klockan är över midnatt, men jag känner mig inte det minsta trött. Ska äta upp min halvätna kokoskvarg och se gårdagens Glee, sedan gör jag nog ett försök till att sova. Det är tur vi har en hel natt nere på vandrarhem att sova gott på, för sova i bilen imorgon natt lär inte blir det lättaste.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett stort lycka till önskar jag :)
Trevlig & intressant blogg, fina bilder med mycket ögongodis ;)

:)

2015-06-10 @ 13:52:16
Postat av: Anonym

Ett stort lycka till önskar jag :)
Trevlig & intressant blogg, fina bilder med mycket ögongodis ;)

:)

2015-06-10 @ 13:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0