Är igång igen!

Efter en veckas vila efter Vasaloppet så var jag i måndags på gymmet. Riktigt härligt att vara tillbaka! Blev ett benpass och jag var helt bombis på att jag inte skulle kunna gå dagarna efteråt! Har inte gymtränat många gånger dom senaste tre månaderna och dom få gångerna har jag inte tränat ben alls! Så jag var nervös nu. Men det gick över förväntan bra! Rumpan var öm i tisdags men i onsdags var allt borta! Det är ett himla bra bevis på att skidåkning ger rätt bra med muskler också, inte bara kondis!
 
 

Mamma säger att jag har fått Anja Pärsson-lår! Visst har jag insett att jag fått lite lårmuskler under skidåkningstiden, men inte riktigt så häftiga som Anja Pärsson. Hoppas jag?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0